Jag svarar!

  Petra-[Foto & Vardag] ♥ om I may be bad, but im perfectly good at it:
Du går in på youtube. den ståre typ bläddra in. så sparar du länken där som kommer upp. sen så klistar du in de i inlägget där det står html typ så klart:P
Svar: Det är så jag har gjort, men det fungerar ändå inte :(
Någon annan som har problem med att lägga upp filmer ifrån youtube?
   
  sofia om I may be bad, but im perfectly good at it:
Haha ni målare förbrukar ju skor som underkläder!!! Iaf Simon, han får skaffa nya hela tiden, men han är ju iof en kladdpelle :D
Svar: Haha jag har inte tagit ut ett enda par skor ifrån Bruske, jag har tagit gympadojor hemifrån hela tiden :P
   
  ANNA'S FOTO om Bloggtrafik.nu:
Jag har precis skaffat bloggtrafik och jag måste bara fråga dig, hur tycker du att det funkar? :)
Svar: Det verkar fungera ganska bra, jag menar.. Du har ju nyss kollat in min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida, öppna youtube och sen klippet du vill ha, högerklicka PÅ själva videon och tryck på "copy embed html" (den tredje uppifrån). Då har det automatiskt kopierats och du kan öppna htlm i inlägget och bara klistra in på en gång :)



Hoppas du förstod det där.. Är inte bäst på att förklara riktigt. haha

2011-03-31 @ 20:22:06
URL: http://vanessajacquelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0