I may be bad, but im perfectly good at it

God morgon!

Jag har varit vaken i ca en halvtimme nu. Klockan står på 04:30 varje morgon på min finfina iPhone.
Det är inte jätteroligt att gå upp den tiden, men när jag flyttar får jag förhoppningsvis sova en halvtimme till!

Jag gick och la mig strax efter 9 igår, så jag är ganska pigg nu faktiskt.
På jobbet ska jag stryka klart hallen i lägenheten vi är i. Efter det ska jag fixa några bättringar i köket, och sedan stryka klart garderobsdörrarnas utsida. Sen får vi se vad farbror Bill hittar på för roligt åt mig!
Idag är det torsdag, så då tror jag att det är pannkakor som står på menyn. Förra veckan dissade jag pannkakorna, för då var det fläskfilé!

Efter jobbet ska jag nog åka hem och vila, precis som igår. Men jag vet att Niklas vill träffa mig, så vi får se om jag åker dit och träffar honom en stund, eller om jag väntar tills imorgon.
Vi ska ju vara med varandra hela helgen eftersom jag åker på onsdag.

Nu ska jag ta på mig mina fina pumaskor som sulan har lossnat halva vägen på i hälen!
Ha en jättebra dag :)



Exakt sådana skor har jag och jobbar i, fast mina är mycket mycket slitna!

Kommentarer
Postat av: Izabella

Ja det hoppas vi verkligen att den gjort.. tack! :)

2011-03-31 @ 08:51:54
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha ni målare förbrukar ju skor som underkläder!!! Iaf Simon, han får skaffa nya hela tiden, men han är ju iof en kladdpelle :D

2011-03-31 @ 12:52:36
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Postat av: Petra-[Foto & Vardag] ♥

sv: du går in på youtube. den ståre typ bläddra in. så sparar du länken där som kommer upp. sen så klistar du in de i inlägget där det står html typ så klart:P

2011-03-31 @ 16:27:24
URL: http://poxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0