Svar till Sofia och Erica

  Erica om Gå vidare kanske:
Jag har hört att katter kissa gärna på samma ställe som de gjort tidigare bara för att de känner att doften finns kvar. Kommer inte på just nu, men kan kan spruta på ett medel på golvet där de har kissat, eller i ditt fall, tvättkorgen. De har ju bättre luktsinne än oss människor. :) Hoppas det löser sig!
   
  Sofia mamma till Terje om Gå vidare kanske:
skaffa tvättkorg med lock, ha inga kläder op golvet och stäng dörren in till sovrummet ;) våra katter slutade kissa inne när vi släppte ut dom. men dina är lite små gör att släppa ut :P Och Ida, det är bara stå på dig. kram

Svar: Tack för era svar! :) Jag har också hört talas om något medel man kan spruta på, och jag funderar på att leta upp det.

Kommentarer
Postat av: Sofia mamma till Terje

Det finns ett medel som heter Pissoff, finns att köpa på djuraffären vid lilla torget i Norrtan har jag för mig. :)

2011-07-05 @ 21:42:39
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0