Gå vidare kanske

Fy fan vilken trött dag jag haft idag. Trött och irriterad hela dagen. Började redan imorse.
Jävla idioter till flyttgubbar på jobbet också. Vi var tvungna att bli klara med 2 rum idag, för att hyresgästerna skulle börja flytta in idag. I vardagsrummet finns det två ingångar, varav en har dörr och en inte. Så höll jag på att måla dörren, vilken är en dubbeldörr. Tro fan att flyttkillarna ska gå i just den dörren där jag står och målar. En av dom gick där säkert 20 gånger. Fy fan vad arg jag var. Var nära på att börja grina utav ilska och be Robin eller Ted måla dörrjäveln. Shit alltså.. Och jag är ju så jävla feg så jag säger ju inget heller. Synd att man inte hade lite mer stake i sig!

Jag håller på att tvätta kläder och grejs. Behövs verkligen så mina älskade katter pissar i tvättkorgen. Normalt! Någon som vet hur man får katter att sluta pissa i tvättkorg, kläder på golvet och sängen?

Har inte orkat göra middag heller. Har verkligen ingen lust alls, vill bara gräva ner mig just nu. Usch. Sjuk är jag också.

Imorgon är det Midsommar iallafall. Hoppas det blir bättre väder då än vad det är idag. Vi ska ju till Öregrund ett helt gäng. Hoppas det blir kul!

Nu orkar jag inte skriva mer. Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Sofia mamma till Terje

skaffa tvättkorg med lock, ha inga kläder op golvet och stäng dörren in till sovrummet ;) våra katter slutade kissa inne när vi släppte ut dom. men dina är lite små gör att släppa ut :P Och Ida, det är bara stå på dig. kram

2011-06-25 @ 13:39:15
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har hört att katter kissa gärna på samma ställe som de gjort tidigare bara för att de känner att doften finns kvar. Kommer inte på just nu, men kan kan spruta på ett medel på golvet där de har kissat, eller i ditt fall, tvättkorgen. De har ju bättre luktsinne än oss människor. :) Hoppas det löser sig!

2011-07-04 @ 14:41:35
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0