Svar till Sabina

Sabina - binaluttan.blogg.se om Nycklarna i min hand:
Vad stor lägenheten ser ut! :)
Roligt att du kan fixa tapetsering och målning själv eftersom du jobbar med det! ^^
Köksluckorna såg ju frääna ut! :)lite ballt med mörkbrunt (om jag inte såg fel)
Men det är klart, man vill ju ha det som man själv vill och vill bo i än att bo i ngt som en nannan bodde i innan lixom.
puss&kraam

Svar: Lägenheten är på 66 kvadrat.
Det känns jättebra att jag kan göra allting själv, så man inte måste dra dit en hantverkare som man inte vet ifall man kan lita på. Sen blir det ju precis som jag själv vill, och jag har ingen annan att skylla på ifall det blir dåligt :)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0