Nycklarna i min hand

Idag fick jag nycklarna till lägenheten. Det känns skitbra, förutom att den fick många anmärkningar på besiktingen, mestadels spikhål i väggarna. Men även golvet i sovrummet är inte bytt. Känns surt att betala hyra på något som man ännu inte bor i, som inte är klar liksom.. Menmen.
Jag tänkte visa hur det ser ut just nu! Fast sovrummet har jag rivit ner alla tapeter, och i köket har jag målat taket.

 
          Sovrum. Där ska jag tapetsera om och det ska in parkettgolv.
 
                                          En del utav hallen
 
                    Förråd                                               Balkong
 
Mitt äckliga kök. Luckorna ska sprutmålas på skolan och väggarna ska bli vita med gul ton.
 
                        Kök                                              Vardagsrum
 
                 Balkongdörr                                   Dörr in till vardagsrummet
 
Speglarna satt kvar efter den förra HGn                   In i hallen
 
           Badrum                                                      Toalett

Det var allt jag hade. Fler bilder kommer när allt är klart! :)

Nu har jag inte tid att sitta här mer.
Ha em bra kväll!


Kommentarer
Postat av: mysan

härligt å höra! :) jaha var roligt, den va fin! :D

har du flyttat in nåt?

2011-04-01 @ 22:29:51
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: simone

Det ser ut som en mysig lya :D

2011-04-02 @ 12:01:43
URL: http://simoneh.se
Postat av: Sabina - binaluttan.blogg.se

Vad stor lägenheten ser ut! :)

Roligt att du kan fixa tapetsering och målning själv eftersom du jobbar med det! ^^

Köksluckorna såg ju frääna ut! :)lite ballt med mörkbrunt (om jag inte såg fel)

Men det är klart, man vill ju ha det som man själv vill och vill bo i än att bo i ngt som en nannan bodde i innan lixom.

puss&kraam

2011-04-03 @ 10:18:46
URL: http://binaluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0