Svar till er

SKRIV ERA NAMN NÄR NI KOMMENTERAR SÅ JAG VET VILKA NI ÄR, TACK!

  sofia BF15 Juni om Elmia - Jönköping:
åååh jag längtar tills jag en vacker dag har min drömbil. :)
Svar: Haha ,vad ska du ha för bil då? :) En volvo hoppas jag! ;)
   
  Elin om Svar på tal!:
Tele2 och Comviq är ju samma sak? :P
Svar: Ja, just därför hoppas jag att det här är bättre och inte samma skit :P

 
  Anonym om Elmia - Jönköping:
ska du vara i penningby på valborg?:)
Svar: Det är två killar som bor där, alltså är det två killar som bestämmer och måste komma överrens ifall det blir fest där eller inte och vilka som får komma, och inte bara en.
Så mitt svar är att jag tror att jag ska dit, beroende på ifall det blir något :)
Vem är du?

Kommentarer
Postat av: sofia BF15 Juni

Neeeje, jag ska ju ha min Chevy Nova!!!! ;D

2011-04-24 @ 16:28:52
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0