Svar på tal!

sabina om Mobilblogg - överlycklig!:
ska du ha två katter nu?? :p
Svar: Jag bestämde mig redan ifrån början att jag skulle ha två katter. Vill inte ha en katt som är helt ensam hela dagarna, jag vill att den ska ha en polare liksom :) Och nu är det två syskon jag får, och det känns jättebra att dom redan känner varandra :) Folk får tycka vad dom vill om att ha innekatter och att "dom mår inte bra utav det". Vem har sagt att jag inte kommer ta ut dom? 
   
sofia om 04:55:
Jag å Simon kommer å hälsar på så fort jag mår bättre ;D
Svar: Bra! :) Ska försöka ta mig till Ikea och köpa soffbord bara :)
   
     
  Tele2  ([email protected]) om Bebis ♥:
Hej Ida,

Vi på Tele2 är glada att läsa att du skaffat mobilt bredband genom oss och vi hopas att du kommer bli nöjd med abonnemanget.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2

[email protected]
Svar: Jag hoppas att jag ska bli lika nöjd! Comviqs mobila bredband var rena rama skiten, så jag hoppas att det här jag köpt utav er nu är 1000 gånger bättre!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tele2 och Comviq är ju samma sak? :P

2011-04-24 @ 08:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0