04:55

Morning!

Igår gick jag och la mig väldigt tidigt, klockan 21 ungefär. Sen har jag sovit bra, förutom att jag fick gå upp och kissa en gång. Men det gör jag nästan varje natt! Mindre kul..

Idag finns det inte så mycket att göra på jobbet, så jag hoppas att det blir en tidigt dag så att jag kan åka till lgh och fixa i köket.
Sen står det 11 stora säckar och en stor kartong som tillhörde tvn i hallen som ska bort. Men jag har ju ingen bil så jag kan inte frakta bort dom just nu.
På torsdag kanske jag och Niklas flyttar dit sängen, beror helt på om snickaren lägger klart golvet. Sen behöver jag bara ett soffbord, så är det klart för att ni får komma och kika :) Visst kan ni göra det nu också, men det är roligare att kunna sitta i soffan med ett soffbord :P


Tror det blir det där bordet. Det är inte så stort, men jag får ju inte plats med ett stort soffbord med den soffan jag har. Sen vill jag inte ha ett runt bort heller!


Nu ska jag gå till bussen.
Ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag å Simon kommer å hälsar på så fort jag mår bättre ;D

2011-04-21 @ 19:59:40
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0