You are a young girl

Igår hade jag fullt upp kan jag säga.
Var på jobbet kvart i 7 och började ösa direkt. Tog inga raster, åt fyra bananer och drack en Celsius medan jag jobbade. Vid kvart i 2 åt jag min lunch på bussen hem.
 
15:15 hade jag tid hos Frisk & Skön. Det gick bra, men är fortfarande lika obehagligt som varje gång jag går dit. Det var 9de gången jag var där nu, och hon sa att mellan 12 och 15 är normalt. Så jag hoppas på det bästa! Dock är det väldigt surt att jag inte kommer kunna sola nyllet den här sommaren heller..
 
Jag drog iallafall upp till Friskis efter det och tog död på mina ben. Körde först slut på benen, och efter det sprang jag 5 km på löpbandet. Måste ju träna upp kondisen innan Vårruset! Fick iallafall en bra tid, 27:30, för att inte ha löptränat sen i somras :)
 
På kvällen hade jag mys och tacokväll med Malin och Lussan. Fina tjejer det!
 
Imorse åkte jag upp till Friskis och körde mage. Så jävla jobbigt! Träffade Repan där uppe också, och hon sa att det syns på min kagge att jag tränar mycket nu. Kul att höra! :)
 
Sen hade jag match med mina grabbar. Den gick mindre bra dock. Men det är bara att ta nya tag! Endast en match kvar nu plus DM. Ska bli skönt med uppehåll sen!
 
Nu har jag precis städat lite i hallen. Ska ta tag i disken och tvätten sen innan jag ska åka och hämta mamma tänkte jag.
Ska vara hemma hos mamma och pappa i Edsbro ikväll och titta Melodifestivalen. Sen åker jag hem till Maria och går ut med Totte och sover där, så jag slipper åka dit imorgonbitti igen eftersom jag ska ut med honom då också.
 
Skriver imorgon igen förmodligen.
Ha en fin kväll! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0