We met for a reason, either you're a blessing or a lesson

Nu är helgen slut, och den gick som vanligt alldeles för snabbt. Men jag har fått mycket gjort och är nöjd över min helg.
 
Det gick inge vidare på DM igår, men jag är ändå nöjd med delar utav matcherna som spelades.
Nu är det slut med handboll på a-pojkssidan, endast en träning med lek och en kväll med middag och fika är kvar. Sedan väntar sommarträningen.
 
Igår efter DMet drog jag direkt till gymmet och körde slut på mina armar. Körde även intervaller på löpbandet, och det är så jävla jobbigt. Blir så fruktansvärt svettig!
 
På kvällen väntade lite fest hemma hos Ida, dock höll jag mig nykter vilket var väldigt skönt. Trevligt att träffa lite folk iallafall! 
När de andra drog ut på G så drog jag hem och sov. Himla skönt!
 
Imorse gick jag och syrran ut på en långpromenad på 9,5 kilometer ungefär. Efter det åt vi god mat och jag drog upp till gymmet och testade mina armar och axlar vad dom pallade. Skönt att kunna sköta sig själv där uppe numera faktiskt! Det blev även intervaller idag också.
 
Efter gymmet drog jag hem och åt och vilade en stund, sen drog jag tillbaka och körde core med Ida. Jobbigt pass om man gör på rätt sätt och kommer åt musklerna ordentligt.
 
Nu har jag äntligen kommit hem och slagit mig ner i soffan. Håller på att förbereda middag inför imorgon. Kommer inte hinna det då eftersom vi har samling 18:00.
 
Har inget mer vettigt att skriva idag.
Hoppas ni haft en fin helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0