Sugar, we're going down

Det har varit en riktigt seg torsdag idag, har varit på rätt dåligt humör större delen utav dagen. Har inte haft jättemycket att göra på jobbet, och då är det lätt att man drar ut på saker och gör extra noga. Väldigt segt och långtråkigt faktiskt!
 
Fick iallafall komma hem lite tidigare eftersom det tog slut på jobb. Så jag åkte hem och åt middag och städade lite innan jag tog mig upp till gymmet och körde ett bra benpass med Emelie. Hade egentligen träning med grabbarna, men hade ingen lust för fem öre att ta mig ner dit, så Bruce fick ta det ensam.
 
Efter ungefär en timmes ben gick jag till spc och tränade handboll. Det var en riktigt rolig träning idag! Tror det var sista träningen för säsongen, och det ska bli väldigt skönt faktiskt. Jag känner alltid i slutet utav säsongen att nu får det vara nog. Man ledsnar på något sätt och behöver uppehåll för att hitta den riktiga motivationen och få längta lite! Ser verkligen fram emot att få spela i div 3 nästa år :)
 
Nu måste jag hoppa in i duschen och sen sova. Härligt med fredag imorgon!
Nattinatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0