Pain is just weakness leaving your body

Dagarna går verkligen fort på jobbet numera! Känner att jag kommit in i jobbet där jag är nu, allt flyter på och jag vet i vilken ordning jag ska göra allt för att allt ska gå så bra som möjligt.
Fick tapetsera en väldigt krånglig del i en hall idag, men det gick himla bra måste jag säga! Förvånad själv faktiskt :)
 
Efter jobbet åkte jag hem och åt lite innan jag drog till Friskis och körde mage i 45 min typ. Sen var det Friskispass, vilket jag tyvärr inte kunde vara med på eftersom det var box, och det är helt omöjligt för mig att vara med på det utan att få ont i handen igen.. Det suger faktiskt.
Men jag hittade på lite annat istället, körde cirkelgym ett tag, och sen gjorde jag massa andra grejer nere i hallen där de andra boxades.
 
Nu sitter jag hemma vid köksbordet och raggar gymkompis! Måste ha någon att träna armar med så jag lär mig ordentligt hur man gör.
Jag börjar själv se på min egna kropp hur den börjar förändras. Jag ser att mer och mer fläsk försvinner på magen och att musklerna börjar synas igen. Fick även höra i måndags att det syns att det försvunnit. Blir så himla glad och stolt över mig själv när både jag själv och andra ser skillnad! Nu är det bara att fortsätta nöta så har man the superbody till i sommar :)
 
Dags att sova. Ha det så himla bra kompisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0