Ösmåndag

Shit vilken härlig måndag det har varit!
Öste på riktigt bra på jobbet idag, tog endast en halvtimmes rast då jag åt lunch. Hann tapetsera alla tre rum idag, och det blev riktigt bra faktiskt. Kul när man får välja tapet själv! :)
 
Efter jobbet åkte jag hem och gjorde middag. Därefter väntade ett jympapass som Lussan fick med mig på. Dock så kan det tyvärr vara sista gången jag går på ett sådant pass. Jag har så fruktansvärt dålig koordination, så jag hänger ju inte med för fem öre. Jag vet att man blir bättre ju fler gånger man går, och man lär sig övningarna. Men jag är tveksam på om jag verkligen har tålamod för det!
 
Passet höll på i en timme, och jag kände mig inte riktigt färdigtränad då. Så jag gick upp till gymmet och körde ben ganska intensivt i en timme. Klarade av att köra 170 kg på benpressen. Tror jag ska satsa på att klara 200 innan sommaren! Det känns inte helt omöjligt, då jag klarade av att göra 15 stycken på 170 kg.
Har verkligen kommit in i träningen nu, och det känns skitbra! Räknar med att vara fit till sommaren :)
 
Nu tänkte jag duscha och sen hoppa i säng så jag orkar med hela tisdagen imorgon. Jobb, träna grabbarna och sedan träna själv.
 
God natt och sov gott kompisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0