Life is about kicking ass. Not kissing it.

Jag borde sova egentligen, men jag är fortfarande uppe i varv sen träningen. Jobbigt sånt där!
 
Jag har jobbat så j*vla bra de här två dagarna. Kom till jobbet 06:50 både idag och igår. Igår gick jag hem 16:05 och idag drog jag 16:15. Känns bra att jobba så länge, med endast en rast på 30 min. Då kan man ju gå hem tidigt på fredag sen, om det skulle gå! :)
 
Efter jobbet hade jag tänkt skita i middagen, eftersom träningen började 17:30 och jag inte var hemma förrön 18:00. Men efter att Abbe skrev på a-pojks facebooksida att jag kunde åka hem och äta i lugn och ro, så följde jag den ordern och kom till träningen 18:30 istället. Himla skönt att hinna äta innan måste jag säga!
 
Det blev inte mycket coachande för mig på träningen idag eftersom jag satt och skrev upp vad alla ska äta den 28e när vi ska ut med killarna och äta. Det blir en dyr nota kan jag lova! Fy tusan.. Blir till att jobba hårt i sommar för att få in mer cash!
By the way! Är ni sugna på att köpa brillor så finns det fortfarande kvar. Bara att slå en pling!
 
Nu måste jag nog försöka sova så jag orkar både jobba och träna imorgon.
Spana in handbollsbloggen också, det ligger en schysst video uppe på den nu! http://ceresdamer.blogg.se
 
God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0