Lättpåverkad

04:30 gick jag upp imorse. Åt min frukost som varje morgon består utav gröt med lågkaloriäppelmos, tre hårda smörgåsar med gurkskivor på (oftast avocado eller ägg) och ett glas med funlight saft (oftast laktosfri mjölk).
 
05:20 satt jag på bussen och somnade direkt.
 
Dagen har hur som helst flutit på bra i den tomma lägenheten jag jobbat i. Fick hjälp en stund utav Robin som inte hade något att göra i sin lägenhet för tillfället. Alltid kul med sällskap, och mycket roligare att ha någon att prata med. Robin som har gått i det där området ett tag är ju van vid behandlingarna som görs där, så det är rätt skönt att ha honom att fråga när man är osäker ibland. Jag är ju mest van att gå inne i Gamla Stan där allting verkligen är gammalt och risigt.
 
Efter jobbet hann jag hem och äta middag i lugn och ro innan jag åkt till sportcentrum. Jag tog tag i att städa i förrådet, vilket verkligen behövdes! Tyvärr så kommer det se lika jävligt ut nästa vecka..
Killarna var duktiga på träningen idag. Vi gick igenom tre olika kombinationer som jag vill att dom kan utan och innan.
På lördag möter vi Bålsta, och jag vet att vi har chans att vinna emot dem. Vi ledde hela förra matchen sist, men tappade sista 10 minuterna och förlorade med 2 bollar. Riktigt surt!
 
Som vissa säkert vet så är jag helt såld i Johan Falk-filmerna. Och jag har tittat lite närmare på dem, och läst lite, och sett att dom är verklighetsbaserade. Eller dom är baserade på Peter Rätz liv. Peter var infiltratör för Polisen i Sverige i 9 år, och lever nu på flykt 8 år senare. Frank Wagner ska alltså föreställa Peter Rätz. Ni borde verkligen titta in dokumentären på Aftonbladet som finns om Peter Rätz, och hur Polisen svek honom när han blev avslöjad och behövde Polisen som mest!
När jag ser det här är det så många tankar som snurrar i huvudet. När man verkligen inser att det här är på riktigt, och att det här är en verklig person som lever det här livet.
Här har ni alla tre delar:
 
Imorgon väntar jobb, IPL, tvättstuga, gym med syrran och sedan en tacokväll med några brudar. Full rulle hela dagen vill säga!
 
Så nu måste jag hoppa in i duschen, och sen sova.
Nattinatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0