Kära Gud, jag önskar mig vår i födelsedagspresent.

Nu är helgen över, och även måndagen är slut.
 
I fredags efter jobbet åkte jag och syrran och köpte present till lilla Frida som vi besökte på lördagen efter hotellvistelsen. Hon fick tre kortärmade bodys och ett par tofflor utav mig. Så himla söt hon är!
 
När vi kom fram till Slottet i Rånäs började vi med att äta Afternoon Tee. Det kan vara bland det godaste jag ätit i hela mitt liv! Det fanns så himla mycket att välja mellan. Jag tror jag åt scones, snittar, äppelkaka med vaniljkräm, morotskaka, chokladfylld boll, arrakboll, croissant, snickerskaka och säkert något annat som jag glömt. Jag blev iallafall så mätt så jag trodde jag skulle spy!
 
Efter Afternoon Tee gick vi upp på rummet och lämnade våra grejer innan vi gick ner till jacuzzin nere vid sjön. Vi delade jacuzzi med två andra tjejer som var väldigt trevliga. Trodde aldrig jag skulle göra detta, men jag badade faktiskt isvak! Och det var inte så farligt som jag trodde. Även syrran tog sig ett dopp!
När de två andra tjejerna gått kom det två stycken par och satte sig med oss, även dem väldigt trevliga och roliga.
 
Klockan 20:00 var det dags för femrätters middag. Jag är ju ganska kräsen när det gäller mat på ett sätt, jag gillar inte konstiga saker. Vissa grejer under middagen var konstiga, men jag åt det ändå och det var helt okej! Dock blev jag så mätt så att jag inte orkade äta den sista rätten.
 
Innan vi gick och la oss satt vi uppe och lyssnade lite på livebandet som var där. Ganska mysigt!
 
På lördagsmorgonen väntade en fruktansvärt god frukost! Varma smörgåsar, plättar, ägg, yogurt med bär. Det fanns hur mycket som helst att välja mellan!
Efter frukosten gick vi upp och sov en timme ungefär, sen var det dags att packa ihop och checka ut innan vi fick vår arommassage som för övrigt var helt underbar!
 
Jag rekommenderar verkligen att åka till Rånäs Slott! 
 
Efter vi varit hos Sandra och hälsat på lilla Frida så åkte vi till gymmet. Det blev ett helt okej pass, hade iallafall träningsvärk dagen efter!  
Jag bjöd syrran på middag på kvällen, och sen gick vi hem till henne och tittade på film.
 
På söndagsmorgonen tog vi oss en promenad hem till Emelie i Solbacka. Vi stannade och pratade där en stund innan vi gick hem till mig och hämtade bilen.
 
Kl 12:45 hade jag samling med grabbarna för match i Uppsala. Det var sista seriematchen, förjävla skönt! Det blev en förlust även denna gång. Men vad gör det när man fortfarande kan ha kul?
 
Efter matchen åkte jag hem och gymmade med Elin och Emelie. Vi körde rygg, och jag kände mig så jävla dålig så jag höll på att börja gråta. När jag känner mig dålig så blir jag så jävla frustrerad, och då börjar jag nästan alltid grina. Så jag får oftast trycka ner ansiktet i händerna och räkna till 10 innan jag kan fortsätta.
 
Nu sitter jag iallafall hemma och har precis duschat. Det blev ett Intervallflexpass med Ida och Sofie ikväll. Har aldrig gått på det tidigare, men det var riktigt kul! Väldigt intensivt och jobbigt, ett pass helt i min smak!
 
Dags för sängen, vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0