Jag sa det orden jag kunde på engelska: Shut up!

Igår efter jobbet åkte jag och syrran hem till mormor där vi blev bjudna till middag. Världens godaste förrätt, varmrätt och efterrätt!
Vi pratade massa gamla minnen och andra roliga saker. Så fin vår mormor ♥
 
Vi åkte hem vid 19-tiden och drog till Flygis innan vi gick hem till syrran och tittade på Gladiatorerna innan jag gick hem till mig och somnade bums i sängen.
 
Imorse hade jag ställt klockan på 7:00. Hade tänkt ta mig en pw nu på morgonen, men sängen var så himla skön, så jag blev liggandes tjugo minuter extra istället för att gå ut och gå.
Nu sitter jag och tittar på Bröderna Fluff samtidigt som jag äter min frukost.
 
Idag står DM med grabbarna på schemat. Det blir den sista handbollen för säsongen men boysen!
 
Jag hoppas kunna hinna till gymet innan det stänger idag, känner ett starkt behov utav att få träna faktiskt.
Annars har jag inget planerat ikväll, ska väl höra av mig till Ida och se om vi ska hitta på något.
 
Ha en bra dag i det fina vädret vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0