Imorgon är det fredag, härliga fredag!

Då var även denna torsdag slut. Har inte haft jättemycket att göra idag på jobbet, så jag fick dra ut lite på tiden genom att tvätta lite verktyg och annat.
Blev iallafall klar med en hall som jag får ångest över att gå till varenda gång, trots att jag bara varit där i två dagar. Det är så sjukt, för så fort det är en kille som är mellan 20-35 som är hyresgäst eller snickare eller annan hantverkare, då blir jag så jävla nervös så jag börjar stamma och inte vet vad jag ska säga. Så jävla pinsamt! Och det blir ju inte bättre utav att han med hallen är hemma hela dagarna. Hela tiden tänker man "Tittar han på mig nu? Tittar han på min rumpa? Ser han att jag har långjalingar på mig?". Nej fy fan.
 
Nu sitter jag och väntar på att bilderna ska bli färdigladdade så jag kan skicka efter dem. Är inte supernöjd med de bilder jag ska sätta i ramarna, men jag tror det blir bra ändå och får fram sitt "budskap".
 
På träningen idag var det bra fart. Det var Bobben som höll i träningen, och vi körde mycket barcaövningar och match. Kul med blandade lag mellan a-flick och dam också!
 
Imorgon får vi se om jag hinner skriva något. Direkt efter jobbet ska jag och syrran åka till Rånäs och bo på Rånäs slott över en natt. Jag fick ju presentkort där när jag fyllde år förra året, så vi tänkte utnyttja det nu. Kommer bli supermysigt! Vi ska äta femrättersmiddag, bada jacuzzi och bara mysa. På lördagmorgon väntar även en 25 minuters massage :)
 
Ha en bra dag imorgon allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0