Härloberthelg!

Det blev tyvärr förlust för mina fina pojkar igår. Jag var väldigt besviken efter matchen, eftersom jag vet att alla kan så mycket bättre. Besvikelsen släppte dock efter ett par timmar.
 
Jag tillbringade kvällen hemma hos mamma och pappa i Edsbro och tittade på Melodifestivalen. Jag hade ju hoppats på att Sean Banan eller Yohio vann! Men jag tycker fortfarande att ett bra bidrag vann, och jag tror det kan gå bra för honom i Eurovision.
 
Efter Mello åkte jag och hämtade Totte och tog med honom till Erika där jag stannade två timmar och bara umgicks innan jag gick hem och sov. Totte höll sig ute i hallen hela natten, trots att jag lagt fram en filt på golvet vid sängen som han kunde sova på. Väldigt skönt att slippa en stressad hund iallafall!
 
Imorse gick jag och Ida en promenad med Totte hem till Nånö och lämnade honom där. Vi var väl ute i någon timme, och efter vår promenad gick jag hem till syrran och även vi tog en promenad. Gick hem till Ida en stund innan vi gick och åt lunch på Arenan.
 
Vid 4 satte vi fart på gymmet med lillebror och körde slut på våra armar och axlar. Så jävla skönt att gymma och känna att man kört slut på sig själv, sjukt skön känsla!
 
Nu har jag precis kommit hem. Har varit ute på kvällspromenad med syrran och Choken. Det är väldigt kallt ute, men fortfarande ganska skönt att vara ute och röra på sig.
 
Nu måste jag hoppa i säng. En lång dag med tapetsering och träningsvärk väntar imorgon!
Tack för en fin helg alla inblandade, Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0