Halva veckan avverkad

Nu har halva veckan gått kompisar, bara två dagar kvar till helg. Kämpa kämpa!
 
Idag blev en lite segare dag på jobbet. Blå Huset var ganska sena med färgen jag beställt, och en nyckel hade hamnat på villovägar. Men jag fördrev tiden med att städa och tvätta lite verktyg istället.
Hur som helst så fick jag allt som jag behövde få gjort, gjort. Så jag ligger väldigt bra till inför imorgon och fredag!
 
Efter jobbet kom min fina morbror hem till mig. Jag bjöd honom på middag, fläskfilé med grönsaker och potatis i ugn. Jag sa innan att jag är väldigt dålig på att tillaga kött, det brukar alltid bli så torrt. Men han sa att den var väldigt bra! Faktiskt, så blev det väldigt bra, för första gången.
 
Varför han var hemma hos mig var för att han skulle hjälpa mig få upp min lampa i hallen som folk har tjatat och tjatat om enda sedan jag flyttade in här i mitten utav november. Så nu mina vänner finns en lampa i hallen så man ser ordentligt!
Han satte även upp mina tre hyllor som jag haft ståendes och varit osäker på om jag verkligen skulle sätta upp. Ville inte göra massa onödiga hål i väggen. Men jag har insett att jag kommer bo här ett tag, och då är det lika bra att göra det hemtrevligt.
På min Instagram finns bilder på vad som gjorts @idarosman
 
Jag har precis kommit hem ifrån Cerespasset på Friskis, som idag var Cirkelfys. Jag har aldrig gjort det förut, men det var kul faktiskt! Väldigt intensiv träning, och det blir verkligen vad man gör det till. Antingen bestämmer man sig för att det ska bli jävligt jobbigt och lägger på mycket vikt, eller så kör man slappt på låga vikter. Jag körde slut på mig själv!
 
Nu hade jag tänkt beställa hem lite bilder. Har två stycken ramar med massa bilder på mig och Niklas i som jag tycker det är dags att byta ut nu faktiskt. Väldigt fina ramar, så jag tänker sätta i fina bilder där ♥
 
Ha en fin kväll kompisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0