Gnuggtisdag avklarad

Värsta dagen på hela veckan avklarad, och herre Gud så skönt!
Jag gjorde som igår, satte på mig lurarna och öste musik hela dagen utan att ta någon rast, förutom en lunchrast på 30 minuter. Blev klar med den tomma lägenheten, så nu kunde jag slänga den beställningen!
Imorgon ska jag börja i en hall hos en kille, och i ett kök hos en gubbe. Lagom planerat till fredag, hoppas även på att kunna sluta tidigt då :)
 
Efter jobbet drog jag hem och åt lite mat innan träningen. Jag bad Bruce att ta fysen så att jag kunde få i mig mat innan, kände att det behövdes idag!
Jag höll mig lite på sidan av idag på killarnas träning och lät Bruce styra lite själv. Väldigt skönt att sitta på sidan ibland bara!
 
Sen hade jag ju egen träning, och det gick väl helt okej. Var så himla trött, så jag gav väl inte riktigt fullt och var lite ofokuserad kände jag.
 
När jag hade duschat och kom ut på läktaren igen så satt Erika och pratade med Olle. Jag hoppade in i samtalet och vi pratade lite och Bluesfestivalen i sommar. Jag längtar som faa-an till den! Ska bli så sjukt kul, samtidigt som jag vet hur tungt det kommer vara. Men nu vet jag några artister som kommer dit, vilket är hemligt, och jag lovar att ni inte vill missa detta!
 
Nu har jag precis gjort min första pannkaka gjord på en mosad banan och två ägg med lite varma hallon på. Den blev bränd. Men det är bara och kämpa på och försöka göra en fiiiin pannkaka nästa gång!
 
Måste hoppa i säng nu så jag orkar ösa imorgon igen.
God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :))
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
( ursäkta om jag skrivit detta innan, men tycker att det är en sån kanonchans att du borde ta den! :))

2013-03-13 @ 18:24:59
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0