Jag saknar ingenting i mitt liv

Hallåj!
 
Igår efter jobbet åkte jag med fina Emman till Uppsala. Jag lämnade plånboken hemma för säkerhetsskull, annars skulle risken att jag plockar på mig något vara alldeles för stor.
Vi letade upp massa grejer som Emma behövde, typ blommor och hyllor och sånt. Kommer bli superfint hemma hos henne och Joppe!
 
När vi var klara i Uppsala åkte vi hem till dem i Hagen och åt middag innan vi hade tjejmys hemma hos mig hela kvällen med Emelie och Sabina. Så himla kul att träffa Edsbrobrudarna och bara snacka av sig massa strunt!
 
Imorse vaknade jag upp vid 6 och tänkte "vad är det för dag idag, hur många dagar är det kvar till fredag?". Efter en stund kom jag på att det var lördag, så med ett leende på läpparna somnade jag om igen.
 
Ikväll är det filmkväll här hemma hos mig med mina killar och Bruce. Ska se en skitbra film med dom, som jag velat se länge med killarna! Passar in bra på vårt lag. Tänker inte avslöja något här än ifall det är någon utav dem som läser.
Så det blir alltså fullt hus hemma hos mig ikväll, kul som fan!
 
Så nu måste jag sätta igång att städa lite. Har inte diskat på hela veckan, så det väntar ett berg på mig i köket. Kul liv!
 
Ha det gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0