Jag bygger upp och du rasar ner

Första dagen i Rotebro avklarad. Det var rätt soft jobb, måla balkonger. Simpelt och inte speciellt ansträngande. Så jag kommer nog överleva med att jobba där, förhoppningsvis bara en vecka!
Det bästa är väl egentligen att det bara tar 45 minuter att åka dit, istället för 1 timme och 20 minuter som det gör att åka till Gamla Stan där jag brukar jobba.
 
Jag har nyss tagit reda på disken. Måste verkligen bli bättre på det.. Det står alltid ett berg med disk här hemma. Har blivit riktigt lat de senaste månaderna!
 
Ska snart dra iväg och träffa Emman och ta en PW med henne. Vi pratar i telefon hela dagarna med varandra, och ändå har vi hur mycket som helst att prata om varenda gång vi snackar. Vi måste ha väldigt intressanta liv att dela med oss utav!
 
Sen ikväll blir det soffan, om jag inte drar ner till sporthallen och kollar lite handboll.
Nolifer? Yes!
 
Hoppas ni haft en bra dag kompisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0