I don't know what you heard about me

Det blev en riktigt trevlig kväll igår med killarna. Vi såg Remember the titans och Forever strong, två grymt bra filmer med mycket lagsammanhållning som man kan lära sig mycket utav.
 
Imorse vaknade jag vid 11 och hittade Bruce i soffan, helt utslagen. Vi låg och kollade på Ronny och Ragge hela morgonen innan vi drog oss vidare.
Jag drog hem till Emma och Joppe och kollade hur dom fått det efter att dom städat och fixat, sedan drog jag vidare till Edsbro där mamma och pappa bjöd på middag.
Fick med mig ett par matlådor hem som jag kan ha resten utav veckan också. Perfekt eftersom jag ska jobba i Rotebro den här veckan och måste ha matlåda med mig. Jag är ju van att äta på restaurang varje dag, så det här känns ganska kasst faktiskt!
 
Imorgon är det sista dagen med penicillin också, hurrey! Ska bli skönt att börja träna igen :) Funderar på att ta mig en prommis eller löprunda imorgon efter jobbet. Kan vara skönt!
 
Ja ja. Nu ska jag kolla klart på Beck innan jag drar mig till min säng.
Ha det bra allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0