Det lönar sig inte att springa om man är på fel väg

Igår var det tänkt att jag skulle träna för första gången på nästan 2 veckor.
Först hade jag ju träning med mina grabbar, som för övrigt var den bästa träningen hittills utav den här säsongen! Sen när jag skulle snöra på mig mina egna skor och köra, så gick det inte.
Efter min pw som jag gjorde efter jobbet igår så hade jag fått vääärldens skavsår. Så just nu kan jag inte ha ett par vanliga skor på mig, utan får gå runt i foppa.
Kul.
 
Jag håller på åå lagar mat just nu. Lax och pasta blir det.
Har varit och hämtat kläder som jag ska ha på lördag när det är maskerad hemma hos familjen Strindefjord med Ölandsgänget. Kommer bli sjukt kul, och jag kommer vara jävligt snygg!
 
Senare ska jag skriva lönenoter och sen blir det lugn kväll i soffan.
Hade velat se Rimboherrarnas match egentligen, men just nu är jag riktigt jävla fattig. Och det är ju ett tag kvar tills lön. Så man får leva snålt just nu.. Usch.
 
Ha en fin onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0