Hey honey you could be my drug

Jag är så jävla trött på människor utan moral, människor som är så jävla låsta och inte kan se världen med lite större ögon och se hur stora problem kan bli utav väldigt små saker. 
Egoister. Use your fucking brain!
 
Iallafall. Nu var det väl flera månader sedan jag skrev senast, och det har ju hänt en himla massa sedan dess. 
•Jag har köpt lägenhet i Vigelsjö, Norrtälje, och trivs hur bra som helst. Fantastiskt skönt att ha allting så himla nära och slippa åka bil flera dagar i veckan!
• Jag har spelat min första match i de blåa kläderna. Även det känns skitbra! Vi har spelat fyra matcher och vunnit alla 4. Nu tänker många "Svårt, ni är allsvenska spelare som spelar i div 4". So what? Vi har tjejer som aldrig spelat seniorhandboll, vi har tjejer som aldrig spelat handboll med klister och det handlar inte om att vi ska vinna vinna vinna. Vi bygger ett lag, och det är inte det världens lättaste. Men det kan vara världens roligaste, och samtidigt världens tuffaste! Många utav oss har inte spelat med varandra förut, och vi är inte samspelta för fem öre. Även fast vi vinner matcherna så spelar vi inte vacker handboll alla gånger kan jag lova. Men vi jobbar på det, och vi ska lyckas!
• Jag har fortfarande mitt a-pojkslag tillsammans med Bruce. Vi har inte vunnit några matcher ännu, men herregud vilket lag jag har! Världens härligaste killar! Folk säger till mig "Jag förstår inte hur du orkar med dom där". Det enda som behövs är att man bryr sig om spelarna och har tålamod. Mina killar har aldrig haft en riktigt "tränare". Visst, jag har aldrig varit tränare, men jag visar dom det jag kan, jag lär dom det jag kan och jag lägger ner min själ på de här killarna. Jag har redan lärt mig fruktansvärt mycket utav de här killarna, och jag älskar det! Det är inte lätt alla gånger, men jag tänker inte ge upp.
 
Ja, vad mer har hänt? Massa roliga saker såklart, och även tråkiga saker! Senast i lördags hade jag någon dipp i huvudet som gjorde att jag blev nere och ville försvinna ifrån den här världen ett tag. Men efter att ha haft en mobilfri dag i måndags så kändes allt helt plötsligt mycket lättare då jag fått lite egentid och bara pyssla här hemma och med mig själv.
 
Just nu är jag sjuk, förkyld och jävlig. Hoppas på att jag ska kunna bli frisk till söndag då vi har match emot Enköping. Man vet inte riktigt vad de kan komma med för lag, eftersom det har ett lag i div 2 också som de kan låna spelare utav. Vi vann iofs träningsmatchen emot dom i somras, men ändå! Vi är lite krassliga i laget just nu. 
 
Nu måste jag gå och lägga mig och sova.
Hoppas ni har det bra allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0