We're going up, up, up

Igår fanns ingen tid för inlägg.
Direkt när jag kom hem efter jobbet fixade jag iordning lite krubb som jag slängde i mig. Efter det hämtade Victor mig så åkte vi och handlade på Ica. Jag har ju ingen bil, så man får utnyttja folket lite! Hehe..

Jag kände/känner mig fortfarande krasslig, så det blev ingen träning för mig. Men jag gled ner till spåret ändå och höll igång de tre boys som var där och tränade. Riktigt bra jobbat!

Efter träningen gick jag hem till Joppe där Emma var. Victor kom dit efter en stund, och vi satt mest och snackade skit om helgen och om saker vi ska göra i sommar. Så jävla taggad!

Idag efter jobbet åkte jag direkt till Norrtälje och träffade Maria. Vi skulle aktivera mitt nya bankkort eftersom mitt gamla på något sett har pajat. Maria är så snäll ♥
När det var klart gick jag till systemet och fixade dricka till mig och Joppe.
Sen tog jag mig en promenix till skolan och träffade Sandra och Victor. Vi åkte och käkade på Donken, och där träffade vi Sara, Elin och Dennis. Jag och Victor hakade på till Elgiganten där jag köpte en högtalardock. Skitbra att ha!

Nu sitter jag i soffan och ska hjälpa herr Karlsson att plugga. Smartskaftet har skjutit upp allt tills nu, en dag innan betygen sätts. Braa!

Ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0