We were never gonna say goodbye

Börjar med att säga att jag och Joppe inte är ett par, vi har aldrig varit och kommer aldrig bli, hur mycket ni än tror och vill att vi ska vara det! ;) Så tji fick ni som blev lurade!

Hade en supermysig dag och kväll igår. Blev hämtad utav Joppe strax innan 4, då åkte vi till Gottröra och la oss ute på Emils veranda i solen medan vi väntade på att han skulle duscha klart.
När han var klar åkte vi och hämtade Jalle (som för övrigt mådde dåligt som en överkörd grävling) och åkte vidare till Flygis i Norrtälje där vi handlade mat.

Vi satt ute nästan hela kvällen och såg när solen gick ner, innan vi gick in i värmen. Vi åt god mat, umgicks och lyssnade på Jalle och Emil som sjöng och spelade. Såna här kvällar är guld värda!

























Idag är det ju jättefint väder ute, så jag funderar på att lägga mig utanför fönstret och sola lite, eller ta en promenad med någon.

Ikväll blir det söndagsfilm och sen förhoppningsvis sängen rätt tidigt så jag orkar jobba imorgon efter de här senaste dagarna.

Ha en strålande dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0