There's something inside me, and I know it's good

Nu har jag varit utan dator i flera veckor, men äntligen har jag fixat ny laddare!
Höll på och skulle maila "Net on net" om en ny laddare när Joppe ringde och frågade vad jag gjorde. Så sa han att jag skulle gå ner till Datacenter (300 meter ifrån mig) och kolla med dom. Så nu sitter jag här med en ny laddare för 200 spänn, hur lätt som helst ju.

Vad har hänt sen sist?
Jo jag kom hem helskinnad ifrån Rhodos. Hade det hur bra som helst och var brun som en pepparkaka när jag kom hem!
Samma dag som jag kom hem drog jag på första fyspasset och höll på att dö! Det var så jävla jobbigt rent ut sagt. Vart tog min kondition vägen?
Har allt att skylla mig själv eftersom jag inte sprungit på typ 2-3 månader.. Men men! Med den här träningen vi kör så är jag snart bättre tränad än Carolina Klüft!

I fredags hade jag myskväll med Ida och Lina. Vi gjorde mat tillsammans och gick sedan och kollade på fotbollsträning.
Därefter satt vi i soffan resten utav kvällen. Lina fixade mina ögonbryn och målade mina naglar. Jättebra vart det!

I lördags tog jag mig en löprunda på 6,5 km på morgonen innan jag började städa och fixa hemma. På kvällen blev du utgång med världens bästa gäng! Det blev en bra kväll :)

Ikväll väntar ännu ett mördarpass vid spåret. Känner redan nu att jag kommer spy..
Efter träningen kommer Patrik hit och hämtar sin present som jag köpte till honom på Rhodos :)

Juste! Dagen innan jag åkte till Rhodos så sålde jag min älskade volvo. Är nu ute efter en audi att rejsa runt i! ;)

Bjuder på lite bilder senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0