Summer Paradise

Jag har precis kommit hem, har varit och kollat på hockey hemma hos Joppe med ett par stycken. Blev lite sent för mig, jag som är van att lägga mig 10. Kommer vara helt slut imorgon!

När jag kom hem ifrån jobbet idag så bar det ut i spåret med Fia direkt. Vi värmde upp med 1 kilometer, och sen körde vi 6 kilometer där vi spurtade mellan varannan stolpe.
Efter det blev det plankan 5x1 minut. Sjukt jobbigt!

Efter träningspasset så åkte vi till Rånäs och kollade på fotboll. Hatar att kolla på fotboll, men kul att hitta på något ändå :)

Nu måste jag gå och lägga mig, för imorgon väntar en kryssning med bästa människorna. Kommer bli grymt!
God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0