Smutsens smutsigaste smuts

Jag tror att jag precis landat efter den där satans kryssningen.
Vad ska man säga om den? Ingenting. Det som hände på båten stannar på båten. Så mycket kan jag säga iallafall!
Kul och smutsigt!

Jag bjuder på lite bilder. En bild säger ju mer än 1000 ord, eller hur?


Jag hann tydligen decka en stund innan båten ens börjat åka..

Helan och halvan

Det där var nog det sista man såg utav Niclas innan han försvann in i sin egna lilla värld

Brother from another mother

Smutsiga människor

Puss bästa Emil!

Fjortisarna

Sebbe var taggad

Så träffade vi Sean Banan!

Vikingarna!

Pigg Emil?

Robert mådde förmodligen bäst utav alla

Simon tog Repan på axeln och gick

Fler bilder finns på facebook.
Tack för en sjukt kul resa allihopa, det lär vi göra om!

Nu ska jag ner till tvättstugan och sen till Erika för att äta tårta.
Ikväll blir det Norrtälje med gänget igen, dock lugnt för min del.
Skriver imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0