Mr. Know it all

Sitter och äter falukorv på mackan för första gången just nu, och shit så gott det var!

I måndags hade vi ett jävligt jobbigt fyspass med Ceres. Hela tiden tänkte jag "nu klarar jag inte mer", men om man bara köttar på så inser man till slut att man klarar mer än vad man tror.
Hade fin träningsvärk i både rumpa och ben efter det passet!

Efter fysen åkte jag hem, och där väntade V. Efter mycket om och men så fick vi tillslut igång en film, The Change Up. Jätterolig film!
Det blev väldigt sent, så jag som är van att gå och lägga mig 22 på kvällen var helt död på tisdagen.

På jobbet igår stod vi och kollade ifall vi skulle få se några kungligheter och några utav deras gäster komma förbi. Vi jobbar precis vid en utav avspärrningarna där det tydligen skulle åka förbi massa människor, men tyvärr måste vi ha missat dem.
Det var iallafall väldigt skönt att komma hem och veta att man inte hade någon träning, var helt slut alltså.
Blev dock inbjuden till kubbspel nere vid pumphusplan med Erika, Patrik, Adam, Joel, Ninja, Richard och Samuel, och det var ju trevligt! Skönt att komma ut och göra nånting i det fina vädret.
Jag insåg att jag iallafall suger på kubb. Utav 3 omgångar så fick jag endast ner EN kubb. Helt sjukt dåligt faktiskt. Men men..

Efter kubben åkte jag och V hem till mig och tittade på Eurovision semifinal del 1. Vissa låtar är ju fan helt förskräckligt dåliga. Helt sjukt ju!

Nu måste jag skynda till bussen,
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0