Livet är för kort

Förutom att en fin vän lämnat oss, så har det varit en fantastisk helg.


I lördags var jag ju på hundutställning med Lina och Maria. Det var jättemysigt och väldigt roligt att få åka med! Gizmo blev bäst i sin ras och fick gå i stora ringen i slutet utav dagen.
Jag hittade en liten skrutt som jag blev dökär i. Så otroligt söt vovve!



















När vi kom till Rimbo åkte vi och käkade på Träffen.
Sen drog jag hem och fixade mig och gick sen hem till Joppe där kvällen skulle spenderas. Det blev en väldigt trevlig kväll faktiskt! Speciellt i början när vi satt ute på balkongen med solen på oss och Jalle, Victor och Emil spelade gitarr och sjöng :)

















Nu ska jag åka iväg till Edsbro och äta Morsdagmiddag.
Ta hand om er själva och alla era nära och kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0