It didn't slow me down

Underbara sol.
Underbara vänner.
Underbara sommar.
Livet leker verkligen just nu. Allt känns hur bra som helst!

Igår var det träningsgrupp som stod på schemat. Det var jag, Fia, Elin, Ragge och Dennis som körde ett helt sjukt jobbigt pass.
Vi valde backen mellan bananhusen.
10 ggr upp för backen
20 knäböj
20 utfallssteg/ben
20 utfallshopp
20 knäböjshopp
15 burpees
x4
Fatta att vi sprang den där jävla backen 40 gånger. Helt sjukt!
Jobbigt var det, men Gud så skönt det kändes efteråt att ha gjort det. Vi är verkligen på gång nu alltså, och det känns skitbra!







Efter träningen var det lite filmkväll hos mig med Emma, Joppe och Victor. Vi tittade på "Harald and Kumar". Jätterolig film verkligen!

Jag har precis dragit i mig en middag ute på min balkong där jag sitter just nu. Det blev kyckling med potatissallad, gurka och vitlökssås. Supersmaskigt!



Träning ikväll igen. Dock känner jag mig krasslig, så jag kommer inte köra passet utan stå vid sidan av och pusha dom andra!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0