I can't stop these feelings melting through

Det blev en jättebra dag igår.
Jag gick ner till Erikas jobb där det bjöds på supergod tårta! Vi pratade mycket handboll, men även en del skitsnack om allt möjligt.

På kvällen åkte vi in till Norrtälje och satt på Stället och firade Jalle som fyllde 21. Det var jättemysigt att sitta där allihopa.
När Stället stängde gick vi vidare till På G och var där en stund.
Jag och Malin tog 01:45 bussen hem och slocknade direkt när vi kom hem. Supertrötta!









Idag har jag varit hemma hela dagen med Joppe. Elin och Dennis kom över en stund också när dom åkte förbi med longboard och cykel. Tydligen så har Daggen blivit juniorvärldsmästare, snutten!

Just nu sitter jag och väntar på att Emil ska komma. Vi ska åka in till Norrtälje och möta upp Malin för att sedan åka hem till Emma där vi ska grilla ett par stycken. Kommer bli supermysigt!

Imorgon får vi se vad som händer. Har lite planer inför kvällen, men inte mitt på dagen. Nånting hittar man väl alltid på!

Ni får ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0