Dag 6 Rhodos

Jag har sett ut som en michellingubbe (stavning?) hela dagen idag. Var helt svullen i nyllet nar jag vaknade, speciellt i ansiktet. Helt forstord..
Men vad gjorde det!

Har legat nere vid havet nastan hela dagen idag. Det ar faktiskt valdigt varmt i havet, trodde det skulle vara kallare.
Nar vi at lunch satt jag och tittade pa nar den snygga finnen korde vattengympa med Sam och massa andra. Ganska roligt att kolla pa :)

Volleyboll har vi spelat idag ocksa, dock sa var inte hunkarna med..
Jag hamnade i ett lag som var helt samst. Hade Vanessa i mitt lag, en lekledare har pa hotellet, och hon ar sa javla dalig. Brinner av alltsa... Hon star bara och glor nar bollen ar pavag emot henne. Sopa!

Innan middagen lag jag och mos lite i sangen med Esther. Vi tittade pa bilder pa min telefon och spelade Hanga Gubbe. Valdigt spannande med en 4-aring kan jag saga!

Just nu ar det Bingo har pa hotellet. Jag skippar det, eftersom jag inte hor var speakern sager. Han ar bara jobbig att lyssna pa..

Imorgon blir det sista dagen har. Vi blir hamtade utav bussen 22:40, och planet gar 23:30.

Lar nog skriva nar jag kommer hem igen!
Hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0