Dag 4 och 5 Rhodos

Igar morse var jag ute pa en lang promenad med Ina och mamma pa morgonen. Jag hade inte de basta skorna, och det markes senare pa dagen..

Efter frukosten blev det tennis med pappa, Daniel, Fille och Kenneth. Riktigt roligt faktiskt! Det fanns inte en enda skuggflack pa hela tennisbanan, sa det var riktigt varmt under hela timmen vi spelade tennis.

Nar vi legat och solat en stund blev det volleyboll. Jag hamnade i samma lag som den snyggaste finnen, mumma! Vi hade riktigt bra samspel stundtals, men tyvarr sa forstod jag inte vad han sa nar vi gjorde bra saker. Perkele... Ni skulle se honom, hur snygg som helst!

Igar at vi ute for forsta gangen har pa Rhodos ocksa. Min mat var inte superbra, men det gick att ata iallafall. Entrocote med bea blev det for min del!

Idag (fredag) har jag inte sett till finnarna pa hela dagen, sa jag borjar tro att de har akt hem. Buhu...
Det har iallafall blivit lite boule, volleyboll och mycket sol och bad i bade havet och i poolen idag.
Idag var det vindstilla nere vid havet, sa det var inte sa mycket vagor sa man kunde se botten pa vattnet.

Om en timme ska vi ata middag tror jag. Hoppas det blir god mat!
Ina har spetsat mina drinkar hela dagen tydligen. Och det borjar kannas nu kan jag saga.. Skulle verkligen behova sova en stund. Men det har jag inte tid med!

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0