Dag 3 Rhodos

Tror jag borjar bli lite smatt berusad efter att mamma och Ina forsoker lura i mig massa saker. Sa vi far se hur det har inlagget kommer sluta!

Imorse hade jag tankt ga med ut och ga med mamma och Ina. Men eftersom jag sovit sa daligt efter att ha hittat en stor acklig insekt pa badrumsgolvet nar jag gick upp pa natten och skulle kissa, sa sov jag vidare istallet.

Efter frukosten sa hittade vi ett par bra platser vid poolen. Men nar vi insag att solen inte skulle titta fram, sa akte vi in till Gamla staden i Rhodos istallet.
Valdigt mysig stad maste jag saga. Paminde lite om Gamla stan i Stockholm, forutom att det fanns lite mer vaxter har pa Rhodos. Vi gick runt dar i 2-3 timmar innan vi akte hem.

Nar vi kom hem la vi oss vid poolen en stund innan Sam kom och talade om att det var volleyboll. Sa vi traskade ner till stranden, och vilka star inte pa volleybollplanen? Jo, snyggingarna ifran Finland. En utav dom ar sa snygg sa det ar helt sjukt. Skulle latt kunna ta med mig bade honom och Sam hem! Tyvarr hamnade jag inte i samma lag som honom, men det kanske var battre, for da kunde jag sta mitt emot och spana lite :) mohaha!

Nu har vi precis atit middag. Vi vet inte vad som star pa schemat ikvall, men det blir sakert nagot skojsigt har pa hotellet.

Hors imorgon!



Joppe, om du laser det har sa kan du forbereda ett gympass pa mandag, for jag gar runt och blir tjock har nere med all dricka och alla onyttigheter jag trycker i mig!

Kommentarer
Postat av: Joppe

Jag läser ida och då får vi köra ett ordentligt gympass för dricka blir det en hel del här i sverige med ;)

2012-05-02 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0