Dag 2 Rhodos

Nu har annu en dag gatt har pa Rhodos.

Imorse la vi oss vid poolen direkt efter frullen.
Har pa hotellet jobbar en grymt snygg morkhyad kille som heter Sam. Jag brukar inte dras till morka killar, men herre min gud vad snygg han ar! Skulle garna ta med mig honom hem.
Sam tog med oss pa morgonstretching. Hunkarna ifran Finland var med ocksa, hoho! Skont med lite stretching.

Lite senare pa dagen fick jag en ny kompis, Esther 4 ar ifran Sverige. Vi badade i sakert en timme tillsammans, och hon verkade trivas i mitt sallskap.

Efter en stunds solande kom Sam och drog med oss pa volleyboll nere pa stranden. Nar vi kom dit sa var hunkarna ifran Finland dar. Mycket ogongodis har kan jag lova!

Nu gar min tid snart ut, men jag skriver nog imorgon igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0