A drop in the ocean

Igår efter jobbet åkte jag hem och la mig och solade utanför fönstret. Helt perfekt place att sola på, för det blåser nästan ingenting där!



Efter att varit hemma i 1½ timme så kom Emma och hämtade mig. Vi åkte till Väsby Centrum där vi mötte upp Jalle, Joppe och Emil.
Jag och Emma gjorde av med en del pengar innan vi alla gick och satte oss på en uteservering och hade trevligt. Helt underbart väder var det ju igår också!





Senare på kvällen kom Victor hit. Vi satt ute på balkongen med myggljus tills det började regna. Då blev det film istället, Jersey Girl. Den filmen är toppen verkligen!



Nu sitter jag uppe med tuppen och har precis ätit frukost. Om en stund kommer Lina och Maria och hämtar mig. Vi ska åka på hundutställning med Gizmo.
Det var jättelänge sedan som jag var på utställning, så det ska bli kul faktiskt :)

När jag kommer hem ikväll så drar jag direkt till Joppe. Kommer bli skitkul!

Nu måste jag sluta,
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0