Trött tjej

Att jag är trött är det minsta jag kan säga. Jag vet att jag inte borde sova på soffan efter jobbet, men jag lär mig aldrig och straffas när jag sedan ska sova på kvällen.. Suck.

Jag ska iallafall kila ner till bilen om två minuter ungefär. Längtar inte till en kall bil kan jag säga här direkt! Jag har ju ett garage jag kan ställa den i, men lat som man är så orkar man inte köra in bilen utan ställer den hellre på parkeringen.

Efter jobbet idag måste jag handla inför morgondagen när jag ska bjuda familjen på middag. Usch jag har redan ångest.. Jag är ju inget proffs i köket direkt!

Nu måste jag gå och klä på mig.
Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0