Tjugoett år fyllda

Igår var det min födelsedag, och dagen startade för första gången i hela mitt liv med att jag vaknade ensam och inte hade någon familjemedlem eller pojkvän som kramade och gratulerade mig. Det kändes faktiskt ganska konstigt, nästan deprimerande!

Det blev en bra dag iallafall. Upp till jobbet som vanligt, kanske inte världens roligaste när man fyller år, men det är sånt som måste göras!
Efter jobbet fick jag åka till Ica och köpa tårtor, och efter det hem och stressa ihjäl mig. Var tvungen att diska, fixa förrätt och varmrätten. Som tur var kom Elin lite tidigare så hon kunde hjälpa mig. Det slutade även med att mamma fick fixa kycklingen så att jag kunde gå och duscha.
Maten blev supergod iallafall! Det blev presenter och lite fika innan familjen åkte hem och byttes ut emot vänner som stannade hela kvällen.

Tack för alla gratulationer och alla som uppvaktade mig på min födelsedag ♥

Om en stund kommer familjen Bruce hit och firar mig. Känns jättebra att jag kan ha kontakt med dom fortfarande, trots att jag och Niklas inte är tillsammans. Dom betyder väldigt mycket för mig!
Efter det får vi se ifall det kommer hit några som inte kunde komma igår.

Nu måste jag fixa håret.
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0