I'm back!

För några dagar sedan kände jag att suget till att skriva här kom tillbaka, så jag tänkte göra ett försök nu när jag ska lägga handbollsbloggen åt sidan under sommaren när det ändå inte spelas några matcher.

Hur ser mitt liv ut nu?
Det har väl hänt en del sedan sist, både bra och dåliga saker.
I november tog det slut med Niklas, men det tror jag att ni alla visste redan. Det var det absolut bästa som kunde hända i mitt liv, och även hans, även om det kanske låter väldigt konstigt! Om jag ska se det ifrån min sida så mår vi båda väldigt bra idag, och det är jag glad över. Efter att varit tillsammans i fyra år så vill jag såklart att han ska ha det bra, även om vi inte hade det bra de sista 2 åren!

Jag har börjat umgås med mina vänner väldigt mycket, och jag är så otroligt glad att jag har mina vänner. Ni är helt underbara allihopa och ni är verkligen världens bästa! Ni är alla så olika allihopa, men vem jag än är med så mår jag bra och har hur roligt som helst.
Ett hjärta till er alla ♥

Handbollssäsongen var en ren berg- och dalbana, mestavis dalar måste jag säga! Vi förlorade 15 matcher innan allt vände totalt och vi vann de 5 sista matcherna i Allsvenskan. Vi genomförde säsongen precis på samma sätt som förra säsongen, och det känns faktiskt helt sjukt!
I och med att vi vann de 5 sista matcherna så höll vi oss kvar i Allsvenskan utan att behöva kvala, och det känns så fruktansvärt bra! Jag är så stolt över mitt lag!

Om vi ska prata jobb så befinner jag mig just nu i Tensta där jag varit sedan årsskiftet. Jag jobbar med Choken, och det är en människa som jag går ihop med hur bra som helst! Jag kan verkligen vara mig själv med honom, alltså väldigt grov i munnen och bara slappna av och vad som helst kan komma ut ur min mun. Att jobba med någon som man har så kul med som jag har med Choken gör det verkligen värt att gå upp ur sängen halv 6 på morgonen och åka iväg till Tensta, som inte är världens paradis att jobba i!

Det är ungefär så mitt liv ser ut. Jag mår hur bra som helst och jag är glad för min familj, mina vänner och alla andra jag har i min närhet.
Älska livet!

Tänkte berätta lite om helgen när jag ändå är inne i "flowet" med skrivandet.
Jag fyller ju 21 år på onsdag, så på förmiddagen hade jag bjudning hemma hos mamma och pappa för släkten med smörgåstårta som världens bästa mormor gjort. Vi var ungefär 25 personer och det var jättefint väder, så vi kunde sitta ute och äta.
På kvällen hade jag bjudit hit en hel drös med tjejer. Vi fixade håret på varandra, sminkade oss, åt smörgåstårta och förade här hemma för att sedan bege oss till Mobergs där kvällen blev hur bra som helst med mycket dans och glada miner!

















Hoppas allt är bra med er alla där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0