Äntligen fredag!

Herre Gud vilken lång dag. Kändes som att den aldrig skulle ta slut..
Fick träffa Repan idag iallafall, kul! Hon jobbar också i Tensta just nu, så hon och hennes arbetskollega följde med oss till Olles Krog och lunchade. Hoppas på att det blir fler gånger!
Annars har jag och Choken färdigställt en lägenhet idag. Börjar i en ny på måndag...

Igår var Lina och Maria här och åt lite tårta och jag fick lite presenter. Sen stt vi mest och snackade skit och hade mysigt :)
När dom hade åkt hem vid 9 så kom en killkompis över, och han fick också lite tårta. Vi satt och snackade om allt möjligt och kollade lite på tv innan han drog hem vid 11 ungefär.

Jag håller just nu på att tvätta mitt duntäcke, och sen har jag hur mycket kläder som helst som måste tvättas. Jag lär mig tydligen aldrig att fixa tvättid innan det blivit fullt med smutskläder här.. Men det är skönt när det väl är gjort iallafall!

Tack vare tvättstugan blir det en lugn kväll för mig ikväll. Tänkte kolla på några Big Brotheravsnitt som jag missat i veckan, och sen lär det väl bli en film. Jag har ju bara 6 stycken kanaler just nu eftersom Riflex tagit bort resten utav kanalerna, så nu måste jag fixa en boxer eller något sånt. Det suger ju att ha så få kanaler!

Juste, jag råkade beställa hem en kamera igår. Heheh... Finns tydligen ingen spärr när det gäller mig och köpa grejer. Hoppas den är bra iallafall!




Helgen bli fullspäckad för mig, så det finns risk för dålig uppdatering.
Hoppas ni får en bra helg iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Varför har Riflex tagit bort kanaler?? :O

2012-03-30 @ 18:04:44
URL: http://binaluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0