Semester!

Nu sitter jag hemma i soffan min första semesterdag. Känns riktigt skönt att kunna sova ut på morgonen, och kunna vara uppe sent på kvällarna och inte behöva tänka så mycket.
 
Det har varit en riktigt bra helg måste jag säga. I fredags började min semester. Det firades med att jag och Emma gjorde smörgåstårta här hemma hos mig.
Ragge kom över och käkade och pratade en stund. När han skulle gå hem så kom Dennis och Jeff och satt och krökade lite på min balkong medan Emma gick och badade.
När grabbarna hade dragit hem gick jag och Emma och la oss i sängen och somnade ganska fort.
 
 
I lördags åkte vi in till stan ett gäng och käkade middag på Lion Bar. Riktigt god mat måste jag säga!
Efter maten strosade vi runt i stan en stund innan bion började. Vi skulle se Ice age 4, och den var huuuur bra som helst! Skulle kunna se den många fler gånger.
 
 
När jag kom hem så plockade jag upp Tobias, Patric och Jimmy direkt och åkte till Club 12. Alltid kul att träffa lite folk, snacka lite :)
Jag var där till stängning och skjutsade först hem Ted, Micke och Pernilla till Svanberga innan jag och Jonte plockade upp Richard, Alex, Bina och Dennis och åkte hem till Rimbo.
När jag hade släppt av alla utom Dennis och skulle köra iväg, så råkade jag backa på Jonte. Det var helt sjukt! Richard låg på marken och höll på att dö utav skratt! Jag såg verkligen inte Jonte alltså.. Usch :P
 
Igår var jag hemma och tog det lugnt hela dagen. Jag och Fia kollade på "Jag saknar dig" och snackade massa skit.
På kvällen åkte jag hem till Edsbro och åt middag med min familj. Sen somnade jag en stund i soffan innan jag åkte hem igen.
 
När jag kom hem till mig i Rimbo drog jag på en film, "How do you know". Helt okej film, men lite konstig ibland.
Efter det la jag mig i ett bad. Då hörde Patrik av sig och frågade vad jag gjorde och så. Det slutade med att vi drog till Malmen och tog oss ett nattdopp. Det var riktigt skönt faktiskt!
 
Idag får vi se vad som händer. Det är rätt taskigt väder, så jag funderar på att höra av mig till Joppe och fråga om han vill glo film.
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0