Made a wrong turn, once or twice

Ännu en fin dag har det varit. Det känns som att sommaren är på G nu! Dock är jag rädd att det bara håller i sig ett par dagar, för att sedan lämna över till skitvädret igen..
 
Efter jobbet drog jag till Kärleksudden där Erika, Patrik, Anna och Klara var. Det droppade in fler efter ett par timmar och vi hade möte om hur kiosken ska skötas i sommar. Det är vi i HK Ceres Norrtälje som sköter kiosken under hela sommaren, så ta en sväng förbi Kärleksudden och köp en glass eller något annat gott! :)
 
18:15 hade jag samling med "mina" grabbar. Första handbollsträningen väntade! Det var riktigt kul faktiskt. Har aldrig varit tränare förut, och det här kommer bli en rejäl utmaning, men det kommer samtidigt vara riktigt roligt! Känns som att jag och Bruce kommer komma bra överrens om hur vi ska genomföra träningarna också :) Längtar redan tills matcherna börjar!
 
Nu sitter jag helt slut hemma vid köksbordet. Ska snart slänga mig in i duschen och sen gå och sova direkt.
Hoppas ni haft en bra dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0