I got this feeling on the summer day when you were gone.

Sista jobbveckan för min del innan semester äntligen börjar. Igår tänkte jag att på fredag när jag och Emma ska göra smörgåstårta så ska jag "fira in" semester med att ta mig en jävel. Men nej.. Juste. Jag äter medicin.
Kul.
 
Det har iallafall gått bra på jobbet idag. Dock är det jättetråkigt att jobba själv nu när Tommy gått på semester, och jag blir väldigt trött pga borelian. Men det är inte mycket att göra åt, bara att tugga på!
 
Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt innan träningen. Träningen visade sig vara den värsta vi haft på länge. Nu kanske ni tänker och tycker att jag alltid skriver att det är psykträningar, värsta träningen, mördarpass osv osv. Men skulle ni se träningen eller vara med på den själva kan jag lova att ni skulle hålla med!
Jag börjar iallafall starkt fundera på ifall jag ska börja använda min astmaspray igen som jag inte använt på ett par år nu. Prestationsångest, stress och dåligt syreintag gör att jag andas helkonstigt och tillslut knappt får någon luft. Kan vara en bra idé känner jag!
 
Nu sitter jag i min soffa efter att ha ätit middag. Ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig och sova tänkte jag. Kan behöva sova ett par timmar eftersom jag blir så himla trött på dagarna.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0