2012-12-16

Nice:
 
• Jag fick sova ut imorse, och det var väldigt skönt
• Jag gjorde det som behövdes göras hemma hos Lussan
• Jag åt en hel fläskfilé på 420 gram med potatisgratäng till middag
• Jag har haft en bra kväll med Malin och Elin
• Jag fick träffa Lina och Matilda en snabbis när båda två kom hit av olika anledningar
 
Inte nice:
 
• När folk är jävligt otacksamma och får en att känna sig utnyttjad och jävligt dum i huvudet som är så jävla snäll jämt.
• Jag har ätit chips och druckit läsk och saft. Inte bra med tanke på att jag vill försöka sluta och få bort putmagen.
• Jag kommer vara uppe alldeles för länge eftersom jag inte kommer kunna somna eftersom jag sov en stund idag mitt på dagen
 
Vad behöver jag ändra:
• Börja säga nej och säga ifrån
• Ta tag i mitt sockersug. Drick vatten och tugga tuggummi istället.
• Sluta sov mitt på dagen, du vet att du sover dåligt på natten då.
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0