Fredagen den trettonde

Jag trodde att Fredagen den trettonde betydde att man skulle ha otur hela dagen. Men jag kan inte påstå att jag haft det speciellt dåligt!
Har kört klart en lägenhet idag. Trodde det skulle gå åt helvete med tapeten bland alla rör, men det gick bra faktiskt! Nöjd :)
Fick äta lunch med bästa Repan idag också, som också jobbar i Tensta. Bästa bästa Repan ♥

Efter jobbet drog jag till Friskis med Joppe och körde mage och bröst. Herre min Gud vad hårt vi körde på magen! Kommer ha grym träningsvärk imorgon. Men kul att träna iallafall, känner att jag börjar komma in i det nu :)

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa. Har ätit supergod middag som min kära syster gjorde, och nu sitter vi och kollar Let's Dance.
Får se om vi hittar på något ikväll "nere på byn" som pappa brukar säga.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0